Subject: Reg 2/2541604-1, 27.08.25, TEAVITUS Vabaõhumuuseumi tee 1 veekvaliteet on korras
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 11:01:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teavitan, et veekvaliteet Vabaõhumuuseumi tee 1 kinnistul on taastunud.
26.08.2025 analüüsitud Coli-laadsete tulemus oli 0 arv/100 ml. Seega
kinnitan, et vesi on ohutu joomiseks ning saab jätkata tavapärase
veekasutusega. Tuleme veekvaliteeti uuesti hindama paari nädala jooksul.

Tänan Teid koostöö ja mõistva suhtumise eest!

Heade soovidega

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

Tel: +372 626 2200

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tallinnavesi.ee/> http://www.tallinnavesi.ee

Iseteenindus: klient.tvesi.ee